
PRAKTICKÉ INFORMACE
Vše co potřebujete vědět
Datum - sobota 25. 10.
14:30 příjezd hostů 15:00 začátek obřadu
Dress code
Společenský - u pánů se očekává sako, dámy mohou zvolit šaty ke kolenům a delší. Obřad i hostina se konají uvnitř.Harmonogram dne
14:30
Příchod hostů a welcome drink
15:00
Obřad v Monastery Hall
16:00
Společné foto & focení novomanželů
17:00
Svatební hostina v Grand Ball Room
18:00
Proslovy a krájení dortu
19:00
První tanec
19:30
Party s DJ ROGA
21:00
Večerní snack bar
24:00
Noc ještě nekončí
Doplňující info
Svatební obřad a hostina se konají uvnitř hotelu, oba prostory jsou blízko sebe. Následujte šipky z recepce do Monastery Lounge, nebo Grand Ball Room. Ideálně jděte zkratkou přes zahradu, schůdky vpravo po vstupu do brány hotelu.
Pro hosty bude k dispozici šatna, úložné prostory a místo, kde se případně můžete převléknout.
Akce se koná na Starém Městě, parkování je zde omezené.



Svatební dárky
Vaše účast na naší svatbě je pro nás sama o sobě velkým darem. Nákup dárku není podmínkou, ale pro ty z vás, kteří nás chcete obdarovat, máme seznam věcí, který vám pomůže s výběrem.